Využíváte PPC reklamu lokálně? Možná byste měli začít!

Díky PPC reklamě můžete okamžitě zvýšit návštěvnost svého webu, ovšem efektivita jde ruku v ruce se správným nastavením. V praxi tedy záleží především na vhodně zvolených klíčových slovech, ovšem někde je mnohem lepší cílit pouze na konkrétní lokalitu. Pokud jste doposud význam lokálního PPC podceňovali, případně o něm ani nevěděli, nepřestávejte číst. Prvním krokem je definování cílové skupiny zákazníků, respektive lokality, ve kterých se nachází. Provozujete-li například autoopravnu v Brně, nemá smysl cílit na celou Českou republiku. Zajímavé výsledky vám naopak přinese PPC reklama Brno.

Kampaň cílená na konkrétní kraj/město

V rámci kampaně by měla být zapracována všechna důležitá (relevantní) klíčová slova, která jsou relevantní s poskytovanou službou, ale není v nich obsaženo město, ve kterém působíte. Tzn. pro autoopravnu v Brně budete používat pouze auto opravy a další sestavy obsahující dané klíčové slovo. Je vhodné, aby každé jednotlivé klíčové slovo mělo vlastní sestavu a zároveň bylo obsaženo v nadpisu inzerátu. Samozřejmostí by mělo být vyloučení konkurenčních klíčových slov v rámci sestav. V rámci dalšího kroku pak vyloučíte všechna větší města. Jinak by se mohlo stát, že by se uživateli zobrazila reklama i v případě, že se sice nachází v Brně a hledá autoopravnu v Praze. Takové nastavení umožní zobrazování reklamy pouze uživatelům v cílové lokalitě, aniž by bylo v inzerátu obsaženo konkrétní město.

PPC pro celou ČR s názvem města v klíčovém frázi

Další možností je postavení kampaně s klíčovými slovy obsahujícími název města, ve kterém se služba nachází (tzn. fráze jako „PPC Brno“, „opravy aut v Brně“, „kadeřnický salon Brno“ apod.). Tato reklama se zobrazí i uživatelům, kteří se sice ve městě nenachází, ale hledají v něm konkrétní službu. Pozor, název města by měl být v předchozí kampani vyloučen, aby si vzájemně nekonkurovaly. Chcete se o lokální PPC reklamě dozvědět více? Obraťte se na odborníky z PPC Profits na www.ppcprofits.cz.

Publikováno: 17. 08. 2018

Kategorie: Finance a byznys

Autor: Ivana Křivánková

Tagy: jak na lokální PPC reklamu | lokální PPC