Jak okamžitě získat návštěvnost na webu? Zaplaťte si PPC reklamu!

Pořídili jste si webové stránky propagující vaše služby či produkty, ale nedaří se vám na ně dostat uživatele, a už vůbec ne platící zákazníky? Tzv. traffic neboli návštěvnost lze obecně získat dvěma základními způsoby. Můžete investovat do optimalizace webu a pokusit se ho protlačit na přední pozice ve vyhledávání na klíčové fráze. Druhou možností je nastavení PPC kampaně, která spočívá v okamžitém přílivu návštěvníků.

V čem je PPC lepší než SEO?

Jakkoliv se SEO jeví jako finančně výhodnější řešení z dlouhodobého hlediska, PPC reklama vám umožní získat návštěvnost okamžitě. Výsledky on page a off page optimalizace se projeví až za několik měsíců, kdežto pay-per-click kampaň nastartuje váš byznys okamžitě.

Jak na nastavení kampaně?

Zjednodušeně lze říct, že PPC funguje na následujícím principu: založíte si účet v reklamním systému (pro Google je to Adwords, pro Seznam zase Sklik atd.), nastavíte analytické nástroje (z důvodu měřitelnosti efektivity), provedete analýzu klíčových slov (tzn. vyhledáte ta slova, která jsou relevantní pro váš obor), napíšete inzeráty a nasadíte je do reklamních účtů. Pak už jen účty propojit s Google Analytics, pohrajete si s nastavením měření konverzí a remarketingem. Má-li být vaše PPC kampaň výdělečná, samozřejmě ji budete muset průběžně spravovat a optimalizovat. Jedině tak minimalizuje cenu za proklik a zvýšíte konverzní poměr.

Někdy je lepší nechat to na odbornících

Připadá vám snad nastavení PPC kampaně příliš komplikované a časově náročné? Máte pravdu. Nechcete-li v teto marketingové metodě “utopit” spoustu peněz, budete si muset nastudovat informace publikované skutečnými odborníky a poté zkoušet, zkoušet a zkoušet. Anebo se věnujte vlastnímu podnikání a svěřte správu PPC reklamy PR agentuře, jako je například PPC Profits. Specialisté vytváří a nastavují výkonové PPC reklamy pro systémy AdWords, Sklik a Etarget a nedílnou součástí jejich nabídky je také PPC reklama na Facebooku, remarketing a real time bidding. Že některým z těchto pojmů nerozumíte? Odborníci vám je rádi objasní v rámci konzultace.

Publikováno: 18. 07. 2018

Kategorie: Finance a byznys

Autor: Ivana Křivánková

Tagy: jak nastavit ppc | PPC | ppc kampaně | pr agentura