PPC reklama aneb buďte vidět po celém světě

PPC reklama (z anglického „pay per click“) je model online reklamy, kdy inzerent platí vydavateli za každé kliknutí na reklamní odkaz. Tento model reklamy nabízejí hlavně celosvětově vyhledávané stránky, jako je například Google či Facebook. Můžete znát PPC platformy, jako jsou Google Ads, Facebook Ads a Twitter Ads.

Jak funguje PPC reklama

Základem pro úspěšnou PPC reklamu jsou klíčová slova. Online reklamy se ve vyhledávačích objeví právě po zadání určitého klíčového slova, které souvisí s inzerovaným zbožím či službou. Proto se spolehněte, že když zadáte PPC specialistovi poptávku reklamy, provede analýzu vhodných klíčových slov, které se k vám vztahují. Relevantní klíčová slova totiž vedou k více kliknutím = větším ziskům. Ale nejenom u nás. PPC reklama ve Švýcarsku je skvělou volbou, jak rozšířit svůj business do zahraničí.

Podnikání nefunguje?

Rozhodli jste so podnikat, nicméně celé vám to tak nějak nejde a klienti nepřicházejí, nebo se spíše ztrácejí? Buďte in a prostě si nechte pomoci – Facebook je v dnešní době asi ten nejlepší pomocník, jsou na něm totiž všichni. Nebo snad znáte někoho, kdo ho nemá? PPC specialista ihned analyzuje tu správnou skupinu lidí pro vaše podnikání, na kterou zacílí formou správně zvolené FB reklamy. A vložená investice se vám brzo vrátí v podobě nových klientů.

Pomoc pro e-shopy

V dnešní době je internet doslova zaplněn e-shopy. Každý chce prostě vydělávat peníze, to je jasné. Ale jen malé procento z nich je úspěšné. A to je právě to malé procento, které využívá služeb PPC reklamy. Pokud nabízíte zboží, které můžete rozesílat i do zahraničí, například PPC reklama ve Francii vás pošoupne více na evropský trh. Zamyslete se nad tím, co můžete zahraničním klientům nabídnout – a směle do toho. PPC specialista už se o zbytek postará sám. Buďte prostě in a začněte vydělávat ještě dnes.

Publikováno: 28. 04. 2022

Kategorie: Finance a byznys

Autor: Ivana Křivánková