Suprové tipy

Suprový výdělek z pohodlí domova. Je vhodný i pro vás?

Představte si, jak sedíte s notebookem na pláži, párkrát za den zkontrolujete bankovní účet a neděláte nic jiného, než že si užíváte života. Chcete to mít podobně? Pak budete muset vybudovat prosperující byznys. A těžko říct, jestli vám zbude čas na nicnedělání, protože jak známo, úspěšní lidé dřou od rána do večera. Na druhou stranu není nereálné, abyste z pohodlí domova vydělávali nějakou tu korunu navíc. S trochou šikovnosti to budou tisíce, a možná i desítky tisíc korun měsíčně. Nepřestávejte číst, a dozvíte se podrobnosti.

Přes internet lze vydělávat různými způsoby. Zaměřme se však na majitele blogů a magazínů a zajímavé osobnosti, které mají spoustu fanoušků/odběratelů/followerů na svých profilech na Facebooku, YouTube, Twitteru či Instagramu. Pro ty všechny je určena zbrusu nová PPP platforma – reklamní systém PR Yard. O co jde a jak funguje?

PPP? A co to jako je?

Tajuplná zkratka neznamená nic jiného, než Pay Per Post, tedy platba za příspěvek. Princip výdělku spočívá v tom, že poskytnete inzerentům reklamní prostor na svém webu či sociálním profilu. Ten vám zaplatí řádově několik set až tisíc korun. Kolik přesně to bude, záleží na relevantnosti vůči poptávanému tématu (např. provozovatel e-shopu se zdravou výživou vítá blogy o veganství) a návštěvností.

Proč používat PR Yard?

Provozujete-li magazín či blog, pak se díky PR Yardu dostanete blíže k inzerentům. Nebudete muset ztrácet čas oslovováním a pouze odklikáte jednotlivé poptávky, které se vám líbí. Pokud se bude inzerentovi vaše nabídka zamlouvat, akceptuje ji a vy se pustíte do práce. Napíšete článek, natočíte video či nafotíte zajímavé snímky. A peníze putují na účet, ze kterého si je můžete kdykoliv vyplatit.

Zdá se vám to až příliš snadné? Ale takový PR Yard je. Jednoduchý, přehledný a intuitivní. Tak na co ještě čekáte? Pusťte se do vydělávání online!