Reklamní předměty jako stále efektivní reklama

Každá firma by se měla umět dostat do podvědomí lidí. To je zkrátka to nejdůležitější. Pokud se firma nedostane do hlavy lidí, často se na ni zapomene v případě, že se budou potřebovat její služby. Některé firmy sází na klasickou internetovou reklamu, která je neustále na očích a která se mnohdy skutečně nenápadně vkrádá do našich hlav. Stejně tak kvalitní je televizní reklama, jež nás sice mnohdy otravuje, jelikož skočí do nejnapínavější části filmu, ale za to se nám do hlavy vřítí jako hurikán. Firma se však může dostat do podvědomí lidí i jinak, a to díky reklamním předmětům, které budou mít lidé neustále před sebou. I když si mnozí myslí, že reklamní předměty už dávno vyšly z módy, opak je pravdou. Stále se jedná o velice efektivní reklamu, která dokáže firmu dostat do podvědomí člověka, zejména pokud se logo natiskne na předměty, které se používají dnes a denně. Abyste nezvolili výrobu reklamních předmětů, které se do hlavy zákazníků nedostanou, přinášíme vám seznam takových, do nichž se vyplatí investovat.

1) Hrníčky

Hrníčky jsou jedny z vůbec prvních reklamních předmětů. Zpravidla se nevyhazují, lidé si do nich dnes a denně vaří kávu nebo čaj, pijí z nich, tudíž se logo vtiskává do paměti lidí. Pokud přemýšlíte nad tím, že necháte vyrobit právě hrníčky, neuděláte krok vedle. Ty tu zkrátka byly, jsou a budou. Hrníčky je dnes možné vyrobit v mnoha tvarech, barvách i s různými potisky. Vše vždy záleží na vás - na klientech, pro co se rozhodnete a jak hrníček bude v konečné fázi vypadat.

2) Podložka pod myš

Lidé dnes tráví na počítači velkou část svého dne. Efektivní reklamou jsou tak i podložky pod myš, kterých si člověk si na první pohled nevšimne či nedává jim velkou váhu, přesto se dostávají do podvědomí. Je třeba, aby byly podložky pod myš výrazně zbarvené, aby stoprocentně zaujaly.

Publikováno: 26. 09. 2018

Kategorie: Suprové tipy

Autor: Ivana Křivánková