Letáková reklama není pasé. 5 důvodů, proč se stále vyplatí

Moderní firmy využívají k propagaci především internet. Ale ne všechno, co je online, se třpytí. A naopak – i klasická forma reklamy může být velmi efektivní. Jen musíte správně odhadnout cílovou skupinu. Pokud jde o letáky, které byly ještě relativně nedávno jedním z důležitých prostředků pro kontakt s potenciálními zákazníky, i dnes se mohou vyplatit. Leckdy jsou dokonce efektivnější než jiné kapaně. Připravili jsme pro vás výčet jejich největších výhod. Rozhodnout se musíte sami.

1. Snadné cílení

Reklama je úspěšná jen v případě správného zacílení. S letáky to jde snadno. Potřebujete veřejnost informovat o nově otevřeném salonu krásy, baru nebo jiném podniku? Objednejte si tisk letáků a rozdávejte je v bezprostředním okolí provozovny.

2. Efektivní oslovení

Online reklama je velmi anonymní. Když budete lidem rozdávat letáky, dáte se s nim do řeči a navážete s nimi mnohem bližší vztah. Šance na úspěšnou akvizici zákazníka výrazně roste!

3. Zákazníci slyší na slevy

Nedílnou součástí reklamního letáku může být slevový kupon. A protože žijeme v zemi, kde většina populace nakupuje výhradně se slevou, jednoduše přilákáte pozornost. Díky kuponu navíc výrazně klesá pravděpodobnost, že dotyčný leták zmuchlá a vyhodí do nejbližšího odpadkového koše.

4. Více důležitých informací

Leták je kompaktní, a přesto je na něm dostatek prostoru pro všechny podstatné informace. Příjemce nezatěžujte zbytečnostmi, ale určitě ho informujte o všem, co by měl o vaší službě, probíhající akci či jiném předmětu, který prostřednictvím letáku propagujete, vědět.

5. Doplňková reklama

Letáky se vyplatí využívat i v případě, kdy firmě dobře šlape online reklama. Oslovíte díky nim specifickou skupinu klientů, kteří by se k vaší nabídce jinak nedostali. Buďte kreativní a vymyslete lákavou grafiku na míru jejich vkusu. Výroba není drahá – skvělý poměr kvality a ceny nabízí levný tisk online JustPrint.

Publikováno: 05. 03. 2020

Kategorie: Finance a byznys

Autor: Ivana Křivánková