Zdraví

5 perfektních cviků pro zpevnění vnitřních stehen

Trápí vás třaslavým stehna? Pokud si partii vnitřních stehen nedokážete zformovat ať děláte cokoliv, dáme vám pár tipů.

Cvičení doma je levné a pohodlné a dosáhnout můžete krásné křivky. Stačí mít pevnou vůli a překonat lenost. Práce na postavě jako z módního časopisu vyžaduje pravidelnost.

Jaké cviky pomáhají na stehna? Zde je pár tipů na účinné cviky na vnitřní stehna, ale i jiné partie.

Dřepy

Nohy rozkročte o něco širší než je úroveň pánve a napodobujte pohyb, jako byste si sedali na židli. Záď nesmí přesáhnout tuto úroveň, takže dřepy do čupnutí nejsou tak efektivní a zatěžují kolena.

Nůžky

Lehněte si na záda a střídavě kmitejte nohama ve vzduchu. Můžete tak učinit i křížovým střídáním jedné nohy přes druhou. Tento cvik je kromě stehen vhodný i pro zpevnění břišního svalstva.

Most

Chcete pěkné pozadí? Vyzkoušejte tento cvik. Lehněte si na zem a pokrčte kolena. Mějte je blízko sebe a zvedejte pánev nahoru a dolů. Tento pohyb je třeba opakovat minimálně 50-krát za den, aby se dostavil výrazný výsledek.

Sed při stene

Opřete se o stěnu a pokrčte nohy v kolenou, čímž docílíte sedavou polohu. Pánev musí být kolmo na podlahu. Snažte se v této poloze vydržet co nejdéle.

Boční kmity

Lehněte si na bok. Pokrčte loket do úrovně pod ramenem. Vrchní nohu pokrčte v koleni a zvedejte ji kmitavým pohybem nahoru a dolů tak, abyste se nedotkli druhé nohy. Tento cvik provádějte po desítkách a vystřídejte druhou stran