Odvážná a hravá Desigual z Barcelony
Obsah článku:
Je známá hlavně díky výrazným barvám a hravým vzorům. Značka Desigual dnes patří k nejoblíbenějším španělským výrobcům oblečení. Společnost má své prodejny v téměř stovce zemí po celém světě a její obliba exponenciálně roste. Z prosluněné Barcelony přináší svoje moto „La vida es chula“ (Život je krásný) do širého světa.
Značku Desigual založil v roce 1984 švýcarský designér Thomas Meyer, který je dodneška jediným akcionářem společnosti. Tehdy mu bylo něco přes dvacet a užíval si života na ostrově Ibiza. Jeho ambicí bylo vytvořit jiné oblečení, které by odráželo individualitu a jedinečnost každého člověka, zároveň věděl, že musí nabídnout příznivou cenu. Povedlo se mu to skvěle. Kabelky, trička, šaty, kabáty nebo třeba i boty Desigual jsou prodávány po celém světě.
![](https://suprove.cz/image/7498/desigual-kabelka.jpg)
Značka je odvážná i v marketingu
Kdo značku DSGL zná, dokáže ji velmi dobře identifikovat na první pohled. I „klasická“ trička Desigual nejsou nikdy obyčejná. Honosí se neopakovatelnými vzory a barvami, na něž si jen tak nějaký výrobce netroufne. Ostatně Desigual má odvahu i v marketingu. Například v roce 2011 zahájila společnost reklamní kampaň, kterou vyzývala zákazníky, aby chodili nakupovat ve spodním prádle. Kdo přišel do obchodu ve spodním prádle, ten si mohl vybrat outfit zcela zdarma.![](https://suprove.cz/image/7498/desigual-saty.jpg)
Desigual do každého šatníku
Barevný patchwork a velké vzory nemusí sednout úplně každému. Značka se samozřejmě setkává i s negativními názory a skepticismem, a to dokonce od velkých módních osobností. I navzdory tomu má dost zákazníků. Generální ředitel Manel Jadraque kdysi prohlásil, že jejich cílem je, aby v každé šatní skříni byl alespoň jeden kousek značky Desigual. A to je rozumná snaha.![](https://suprove.cz/image/7498/desigual-tricko-2.jpg)
Publikováno: 24. 02. 2019
Kategorie: Móda