Podnikáte? S renomovanou reklamní agenturou vám to půjde více od ruky

Nejen nadnárodní firmy potřebují reklamní agenturu. Bez služeb v této oblasti se neobejdou ani malé a střední firmy, a dokonce ani živnostníci. A vše začíná už u tvorby firemní identity. Reklamní agentura Praha – to je firma Gradesi, která se specializuje na různé grafické práce. Ty se odvíjí často už od perfektně navržené corporate identity firmy. Právě ona vám pomůže neztratit se v záplavě konkurence a díky ní budete svými zákazníky vždy snadno identifikovatelnými. Říkáte si, že jste na něco takového příliš malou firmičkou? Právě perfektní a jednoznačná firemní identita vás velice rychle vystřelí na zcela jiný level. Corporate identity se nesmí podceňovat. Dobrý logotyp i další firemní tiskoviny by měly být vždy tím prvním, do čeho investujete. Tedy vašimi prvními marketingovými náklady. S jejich návrhy vám pomohou designéři v pražském grafickém studiu Gradesi. TIP: Gradesi ­– to je tvorba firemního loga na klíč profesionálním grafickým studiem

Vyrábíte vlastní výrobky? Dejte jim unikátní obal

Od corporate identity se odvíjí rovněž další grafické prvky, které jsou s vaší firmou spojeny. Pokud vyrábíte vlastní výrobky, je pro vás důležitý vhodný obalový design. V Gradesi se nejdříve podrobně seznámí s vašimi produkty a pak jim navrhnou unikátní „fashion“ obálku. Je jedno, zdali jde o redesign stávajících produktů, nebo o návrhy obalového designu pro produkty nové.

Printová i webová grafika

Reklamní agentura Gradesi pro vás připraví POS materiály, tištěné katalogy, letáky, ale i e-katalogy, webovou grafiku a bannery. Součástí služeb je rovněž kompletní DTP nebo tvorba firemních videí. Všechny grafické práce nabízí Gradesi jako full servis na klíč, včetně výrobní produkce, kterou grafické studio samo domluví s vhodnými dodavateli. Gradesi se může pochlubit tak významnými zákazníky, jako jsou Dr.Max, Pilulka, Dr. Popov, HIPP, Alpa, Weleda, Danone a mnoho dalších.

Publikováno: 15. 04. 2019 / Aktualizováno: 31. 05. 2023

Kategorie: Finance a byznys

Autor: Ivana Křivánková